Prodaja na daljavo - Predvidene spremembe DDV v 2021

Novi ZDDV-1 določa, da mora zavezanec, ki opravlja dobave na daljavo, davčnemu organu najpozneje do 31. januarja leta po preteku leta (velja že za leto 2020), v katerem so opravljene te dobave, v elektrosnki obliki poročati o dobavah na daljavo. Za neporočanje pa je predvideno tudi sankcioniranje.

Poročati (in voditi predpisane evidence) mora o: 

- letnem prometu, ki ga je dosegel v posamezni namembni državi

- obdobju poročanja 

- ID številki za DDV v namembni državi članici 

- datum začetka oziroma konca identifikacije za DDV v namembni državi 

Novosti s 1.1.2021

Mejni pragi (za plačevanje DDV v namembni državi članici) ne bodo več določeni po posameznih državah. 

Obračun bo potekal takole: 

- do praga 10.000 € prometa > slovenski DDV

- nad 10.000 € pormeta > DDV države kupca

                  - identifikacija za DDV v vsaki državi članici (kjer je prag presežen)

                  - v sistemu VEM (poenostavljeno, brez potrebe po najemanju storitev za obračun DDV v državi kupca)

Pri poenostavitvi za male zavezance, se bo prag 10.000 € določal kot vsota vseh dobav na daljavo in digitalnih storitev v katerokoli državo članico. 

Zaradi epidemije covida-19 Evropska komisija predlagala Svetu EU, naj začetek uporabe novih pravil prestavi s 1. 1. 2021 na 1. 7. 2021, s čimer bi bila tako državam članicam kot tudi davčnim zavezancem omogočena ustreznejša priprava na novo ureditev.
 
Direktiva Sveta (EU) 2017/2455 je bila sprejeta decembra 2017 in že v njej je zapisano, da so vzpostavitev notranjega trga ter tehnološke spremembe povzročili bliskovito rast prodaje blaga na daljavo. To se je v letu 2020 le še multipliciralo. Glavni poudarki nove ureditve so:
 
- odprava vrednostnega praga za določitev kraja dobave pri pošiljčnih poslih (prodaja na daljavo)
- odprava oprostitev za uvoženo blago do vrednosti 22 evrov (pošiljke zanemarljivih vrednosti) in nova posebna ureditev za uvoze do 150 evrov;
- poenostavljeno poročanje z vzpostavitvijo ureditve MOSS tudi za dobave blaga na daljavo
 
JMMC, HIŠA PODJETNIKOV
Računovodski servis Nova Gorica

Zakaj izbrati nas

Hiša podjetnikov je nastala na osnovi prepričanja, da je potrebno pri nudenju poslovnih storitev partnerjem zagotoviti čim večjo podporo z velikim naborom ponujenih storitev.

Naši poslovni prostori pa so mesto, kjer nastajajo in se razvijajo nove podjetniške ideje in priložnosti.

Prepoznavni želimo biti po strokovnosti, dinamičnosti, zanesljivosti, poštenju in nenazadje po odlični podpori našim partnerjem. S storitvami se želimo prilagoditi vsakemu uporabniku glede na panožno specifiko in njegove poslovne zahteve, z našim znanjem in izkušnjami pa vsakemu poslovnemu partnerju pomagati lažje uresničevati njegovo poslanstvo.

V prihodnosti bomo ugleden, strokoven, zanesljiv in prijazen računovodski servis v okolici Nove Gorice, z ustvarjenim dobrim imenom in kot zaupanja vreden partner.

Naše vodilo je ustvarjanje obojestranskih koristi.
Smo izkušen kolektiv strokovnjakov iz področja računovodstva in davkov, organizacije in poslovodenja. Z dolgoletnimi izkušnjami, smo pridobili potrebna znanja za izvajanje kvalitetnih storitev računovodstva ter širše podpore podjetništvu.
Smo sodoben računovodski servis iz Nove Gorice (poslovna cona Solkan), katerega odlikujejo:

  •   Odzivnost: v najkrajšem možnem času pomagamo z našimi nasveti in znanjem.
  •   100% individualna obravnava: Vsako stranko obravnavamo individualno in si zanjo vzamemo čas ter ji svetujemo.
  •   Strokovnost in ažurnost: z nenehnim izobraževanjem zagotavljamo najvišjo možno raven strokovnosti.
  •   Prilagodljivost: Potrebe naših strank so za nas vedno na prvem mestu, zato smo po dogovoru vedno pripravljeni naše storitve prilagajati vašim potrebam.
  •   100% priporočeni: Vse nove stranke smo dobili na osnovi priporočila
  •   Regija in oddaljenost nas ne omejuje: Stranke imamo v Izoli, Ljubljani, Kamniku, Idriji, Tolminu